Топ-5 комунікаційних антитрендів місцевих виборів 2020

5 вересня офіційно стартувала виборча кампанія, хоча на практиці місцеві політики почали «ненав’язливо» споглядати на нас із білбордів ще на початку літа. 

Ми зібрали до купи 5 типових і найпопулярніших помилок серед партій та кандидатів на місцевих виборах.

1. Особисті дзвінки та розсилання повідомлень в месенджерах із милим проханням про підтримку під час голосування на виборах

Чому це погано?

По-перше, як мінімум, людей дратують повідомлення, від яких віє настроєм «перешли цього листа десятьом друзям, і буде тобі щастя». Крім того, повідомлення від незнайомої людини, яка, навіть, фотки тобі не лайкає – відштовхує та насторожує.

По-друге, будьмо відверті, яку відповідь ви чекаєте отримати на таке прохання? Сценаріїв, звичайно, є декілька та, на жаль, більшість із них не виправдовує очікувань кандидата.

2. Нетаргетована реклама у соцмережах

Це проблема не самого кандидата, а непрофесійної команди, яка з ним працює. Уявіть, що ви балотуєтеся в мери Виноградова, а про ваші здобутки та плани розвитку міста здебільшого дізнаються жителі Житомирщини, які на Закарпатті були, можливо, раз у своєму житті. Для них ваша реклама перед відосіком на ютюбі всього зайві 5 секунд, які можна пропустити, а для вас – нераціонально витрачені гроші.

3. Телевізійні сюжети про відкриття садочків та шкіл

Цей пережиток родом із 2007 – наша найбільша «любов». Здається, цей пункт, навіть, коментувати не варто. Однак. У 2020 році електорат достатньо свідомий та розбалуваний. Зараз таким контеном нікого не здивуєш. Дядько в костюмі, який перерізає червону стрічку – це вже мем. Таким чином ви не додаєте плюсів до своєї кампанії, а навпаки збільшуєте приводи для саркастичних жартів у бік вашої персони.

4. «Я заклею своїм обличчям усе місто»

Якщо ви маєте на меті викликати у людей замість зацікавленості – сіпання ока, відчуття легкої нудоти та вбити бажання прийти голосувати на дільницю, тоді можете далі скуповувати всю рекламну площу міста та й області загалом. Кількість бордів не є запорукою успіху! Перед поклейкою варто будувати стратегію розміщення рекламних щитів, а не скуповувати все підряд, просто аби конкурентам нічого не залишилося.

Типовий ранок закарпатського кандидата

5. Відсутність загальної концепції в агітаційній кампанії

Кажуть, «Не маєш що сказати, тоді мовчи». Не знаєте, що можна змінити/зробити/покращити у своєму селі/місті/районі/області, тоді просто не висувайте свою кандидатуру на вибори. 

Не робіть помилки! Довірте свою репутацію професійним комунікаційникам.

Mira Agency – адекватний піар за адекватні гроші!