6 книжок для тих, хто хоче почати працювати в медіа

Власниця PR-агенції @mira_agency та тренер освітніх курсів MediaPlatform, Мирослава Вербищук підготувала добірку книг, які радить прочитати тим, хто працює або тільки починає кар‘єру у сфері медіа та комунікацій

«Пиши, скорочуй. Як створити дієвий текст»

Людмила Саричева, Максим Ільяхов

Це мій особистий номер один. Настільна книга для кожного, хто працює з текстом. На конкретних прикладах пояснюють як писати не треба, і що робити натомість.

«Сторітелінг для очей, вух та серця»

Марк Лівін

На відміну від «Пиши, скорочуй», ця книга відкриває читачам основи написання історії, створення сюжету, розвитку подій. Як почати писати, але не закинути все це в процесі. «Сторітелінг…» буде корисною не тільки письменникам-початківцям, але й кожній людині, якій просто подобається складати тексти.

«Creative Personal Branding»

Юрґен Саленбахер

Ця книга – покроковий посібник зі створення особистого бренду для підприємців, компаній і звичайної людини.
Оскільки у своїй роботі я часто беру участь у формуванні особистого бренду, то можу рекомендувати цю книжку як інструкцію для розвитку вашого потенціалу, розставляння цілей, завдань та реалізації бізнес-ідей.

«Про рекламу»

Девід Огілві

Почну з того, що Девіда Огілві вважають «батьком реклами», тому, якщо вам цікаво дізнатися як створювалися рекламні кампанії для найвідоміших світових брендів, та як працює рекламна індустрія загалом, то ця книга для обов’язкового прочитання.

«Як придумати ідею, якщо ви не Огілві»

Олексій Іванов

У продовження до попередньої теми, у книзі Олексія Іванова можна знайти детальний опис восьми найдієвіших прийомів, які стимулюють нашу уяву та креативність.

«Кради як митець»

Остін Клеон

Якщо ви пишете, малюєте, створюєте музику, фотографуєте або реалізовуєте режисерські ідеї ця книга допоможе вам… не красти)) а навчитись правильно надихатися, напрацьовувати активність музи та знайти власний стиль.